середу, 17 лютого 2016 р.

Усна народна творчість. Прислів’я та приказки



Рівень 1

1.     До якої теми можна віднести іспанську приказку «У горі та недузі пізнаєш, хто твої друзі»?
а) людської праці;
б) справжньої дружби;
в) людського щастя.

2.     Назвіть малі жанри фольклору:
а) казка, анекдот, легенда;
б) пісні, лічилки, міфи;
в) скоромовки, прислів’я, приказки.

3.     Добери до португальського прислів’я «Яка лоза, такий і виноград, яка мати, така й дочка» відповідне іспанське прислів’я:
а) Не роби іншим того, чого не хочеш, щоб робили тобі;
б) Гілка завжди схожа на дерево, з якого виросла;
в) Добре серце і в лихій біді допоможе.

Рівень 2

1.     Підберіть українські відповідники до таких латинських прислів’їв та приказок:
Соловей у клітці не співає.
Кожному подобається своє.
Поспішай повільно.

2.     Продовжіть прислів’я:
Добрій людині слово помагає, …
Не одежа прикрашає людину, …
Хто хоче знати  майбутнє, …

Рівень 3

1.     Що таке прислів’я? Наведіть приклад прислів’я.
2.     Назвіть основні відмінності між прислів’ями і приказками.

Рівень 4

         Розкрийте значення одного із прислів’їв:
         а) Двох сорок разом за хвіст не втримаєш;
         б) Гарна хата не кутами, а печеними пирогами;
         в) Хочеш їсти калачі, то не сиди на печі;

         г) Життя прожити – не поле перейти.

Немає коментарів:

Дописати коментар