7 клас Дружба та кохання
Варіант
1
Початковий рівень
1. Назви
автора цих поетичних рядків:
Чуєш, ти чекай мене, над усе чекай
Коли смуток огорне, жовтий дощ стіка
І в спекотну каламуть, в заметіль, у сніг
Коли інших вже не ждуть, вже й забувши їх.
І коли листів нема із далечини... інших вже не ждуть дарма — стомлені вони.
Коли смуток огорне, жовтий дощ стіка
І в спекотну каламуть, в заметіль, у сніг
Коли інших вже не ждуть, вже й забувши їх.
І коли листів нема із далечини... інших вже не ждуть дарма — стомлені вони.
А)
Г.Гейне; Б) К.Симонов; В) Р.Бернс; Г) О.Пушкін. (1 б.)
2. Спробуй
встановити правильну відповідність між автором і твором:
1. Г.Гейне А) «Пурпурові
вітрила»
2. Р.Бернс Б)
«Любов»
3. Шолом-Алейхем В) «Коли настав чудовий
май…»
4. О.Грін Г)
«Пісня над піснями» (2 б.)
5.
Середній рівень
1. Що
означає дата «19 жовтня» у вірші Пушкіна?
(1 б.)
2. Які
теми порушуються у творі «Пурпурові вітрила»?
(2 б.)
Достатній рівень
Спробуй проаналізувати поезію Г.Гейне «Коли настав
чудовий май…»:
Коли настав чудовий май,
Садочків розвивання,
Тоді у серденьку моїм
Прокинулось кохання.
Коли настав чудовий май,
І пташок щебетання,
Тоді я милій розказав
Мою журбу й кохання.
Садочків розвивання,
Тоді у серденьку моїм
Прокинулось кохання.
Коли настав чудовий май,
І пташок щебетання,
Тоді я милій розказав
Мою журбу й кохання.
План аналізу поезії:
1.
Які картини природи постають перед читачем?
2.
Розкрийте тему поезії.
3.
Визначте основну думку твору.
4.
Назвіть основні образи поезії.
5.
Які художні засоби використовує поет? (3 б.)
Високий рівень
Поміркуй,
що, на твою думку, є найважливішими
складовими людського щастя? Свою думку обґрунтуй. (3 б.)
7
клас Дружба та кохання
Варіант 2
Початковий рівень
1. Пригадай,
представником якої літератури є Роберт Бернс:
А) англійської; Б) шотландської; В) німецької; Г) французької (1 б.)
2. Спробуй за запропонованими рядками
визначити назву твору:
Куди б нас не кинула доля
І щастя куди б ні повело,
Все ті ж ми: нам цілий
світ чужина;
Вітчизна нам Царське Село.
А)
«Жди мене…»;
Б)
«19 жовтня 1825 року»;
В)
«Любов»;
Г)
«Коли настав чудовий май…» (1б.)
3.
Чи погоджуєшся ти з твердженням, що тема – це те, про що йдеться в художньому
творі:
А)
так; Б) ні.
Середній рівень
1. Поясни,
символом чого став вираз «пурпурові вітрила»?
(2б.)
2. Чому
твір «Пурпурові вітрила» - це повість-казка?
(1б.)
Достатній рівень
1. Схарактеризуй
образ Ассоль ( або Бузі). (3б.)
Високий рівень
Спробуй
скласти сенкан до твору О.Гріна «Пурпурові вітрила» або Шолом-Алейхема «Пісня
над піснями». (3б.)
Сенкан
– 5-рядковий неримований вірш із 11 слів, де
1
рядок: 1 іменник (тема)
2
рядок: 2 прикметники
3
рядок: 3 дієслова
4
рядок: фраза, що виражає суть теми (речення із 3-4 слів)
5
рядок: 1 слово-синонім (часто висновок) до теми
Наприклад:
Зоря
Яскрава,
велична
Манить,
промовляє, відкриває
Це
дороговказ для подорожніх
Світило
Немає коментарів:
Дописати коментар